Geen Evenementen

Toegangskaarten

In het algemeen zijn liturgieën vrij toegankelijk, doch wel dient u er rekening mee te houden dat er mogelijk een collecte gehouden wordt tijdens de dienst of na afloop bij de uitgang. De opbrengst daarvan gaat naar de betreffende parochie of organiserende gemeenschap.

Tenzij bij hoge uitzondering, organiseert het UBK zelf ook geen concerten of andere optredens. De uitnodigende partij bepaalt zelf of er kaartjes vooraf gereserveerd en/of gekocht moeten worden en stelt het tarief daarvan vast. In de voorverkoop kunt u wel kaarten reserveren via onze penningmeester op info@utrechtsbyzantijnskoor.nl door hem een email te sturen met daarin uw naam, e-mailadres, opgave van het beoogde concert en het gewenste aantal kaartjes. Hij zorgt er dan voor dat uw bestelde kaartjes klaarliggen bij de ingang.